avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai

2015. november 28. 21:57 - Nyfa

Néhány gondolat...

avagy még fáradt vagyok élménybeszámolót írni, de ezt muszáj.

Na szóval, még frissen érzem a PlayIT zsongását a bőrömön, és ilyen fantomérzésem is van egy kicsit, szóval már kb. 4-5 óta civilben vagyok, de még mindig olyan, mintha rajtam lenne a páncél. Lehet, sokatoknak ismerős, hogy odanyúltok még le ne essen, amikor lehajoltok valamiért, vagy ilyesmi :)
Nem is tudom, előbb a jó tapasztalatokat, vagy a rosszakat írjam le, igazából van valami, amit ki szeretnék adni magamból ezzel a jelmezzel kapcsolatban, mert nem esett jól.

Először is, tisztázzunk valamit. Én Deathwinget szeptemberben kezdtem, szeptemberben rajzolgattam, tervezgettem. Sokan Jessica Nigri-hez hasonlítanak, és ez nagyon rosszul esik. Nagyon fantasztikus a Deathwing jelmeze, de én nem az övét vettem például, kiindulási pontnak, majmolni sem szeretném. Előtte is voltak Deathwingek, utána is lesznek. Aki kicsit közelebbről ismer, vagy a munkásságomat, láthatta, hogy szeptember óta dolgozok valamin, és mivel Zach Fischer Nigri-nek készítette a "terveket" novemberben, így nyilvánvalóan nem azt "koppintottam". Mindenkinek lehet véleménye, de ne dobja nekem oda, hogy az jobb volt, stb, mert számomra ez nem építő jellegű kritika. Tudom, hogy ő világszínvonalú cosplayer, én nem vagyok ezen a szinten még egy év után sem, és modell sem vagyok. Kicsit rosszul esett, hogy emiatt "szaroztak" le, ismerem a korlátaimat, tudom, hogy nem egy tartós, profi cosplay, de a szívem-lelkem beleadtam, órákon át ragasztgattam meg festegettem. 
Szinte nincs olyan, hogy egy karaktert csak te cosplayelsz, csak ez most tudom, hogy rosszul jött ki kicsit, mert az utóbbi két hétben, Blizzcon óta jogosan futott a neten a Nigri-Deathwing hype, meg a viták, hogy ki csinálta, satöbbi. Kicsit nehezebb így, mert sokkal több emberhez eljutott így a jelmeze, sokkal aktívabban égett be a kép az emberekbe vagy mint szexuális fantáziák egyik alapanyagaként, vagy csak úgy, mert jó, meg szép. Aláírom. Engem nyilván ez nem érdekel, jó volt, nyugtáztam, majd egyszer én is eljutok idáig, ha profi leszek, de ennyi. Valahogy éreztem, amikor megláttam róla az első képet akkor, hogy én ebből nagyon meg fogom ütni a bokám, mert mindenki szerint csak " gyenge hasonmás" leszek, holott egyáltalán nem utána találtam ki ( a hajamról meg annyit, hogy ilyen volt, mert eredetileg fekete a hajam, hát na bumm hogy neki is ilyen parókája volt(?).)
Bocsi, hogy kifakadtam, csak ez most annyira rosszul esett ma, és tudom, hogy el kell hogy engedjem ezt, de leírtam, mert ugyan tudom, hogy nem kell elszámolnom ezzel senki felé, de akkor is. Nem volt jó, legalábbis ez a része.

Viszont a nap nagyon jól telt, ugyanis nem csak azokkal a tizenhárom-négy éves kis ripacsokkal találkoztam, akik hiányolták a bitang nagy csöcsöket a jelmezemről (:D), hanem csomó nagyon cuki emberrel is, akiket általában csak a neten látok, de nagyon jól esett, hogy odajöttetek hozzám, és készítettetek fotót, vagy megdicsértetek, vagy csak együtt nevettünk. Erről majd holnap bővebben írok, csak előbb ezt akartam leírni, mert ha kapok még egy Nigri-kommentet, megőrülök.



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyfacosplay.blog.hu/api/trackback/id/tr298123358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai
süti beállítások módosítása