avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai

2016. február 10. 21:02 - Nyfa

2016. Tavasz : Start !

avagy még mindig For The Horde!, hiába tűnik most másképp :D

Sziasztok :3

Nagyjából végleges a tervem 2016. Tavaszra, pontosabban a PlayIT a kitűzött cél, így szeretném megosztani veletek, hogy min fogok dolgozni az elkövetkező hónapokban. ^^

A szerencsésen sikerült szigorlataim után gondoltam megajándékozom magam egy World of Warcraft előfizetéssel, így nekiestem végre eredetin is játszani, és nem is volt számomra kérdés, hogy a következő projektem WoW-os lesz majd ismét.

A választott karakterem pedig nem más, mint  Exarch Yrel :3

Nagyon durva, mert én amúgy világéletemben a két lábon járó For The Horde! voltam, és a játékban soha sem fogok tágítani a nagy hordaimádatom mellől, de ez a karakter szerelem volt első látásra. :3

Első lépés : Referenciák

Sok-sok referenciát találtam, de a karaktert eddig nem sokan cosplayelték, legalábbis nem abban a formában, ahogyan én szeretném majd elkészíteni, úgyhogy szép új terveket kellett készítenem. Vezérfonalként a 3D modellt, és néhány fanartot választottam végül, amin még változtatni fogok mindenképp. Szerencsére a Model Viewer így is sokat segít a munkámban, mint ahogyan Deathwing állkapcsánál is. :)

cats.jpg
A 3D-modell, mint egyik referencia



Gyorsan el is készítettem a költségvetést már, azonban még mindig nem szereztem be a megfelelő anyagokat, így jövő héten vágok bele a nagy projektbe.
Egyedül a szarvakat készítettem el XPS-lapból (mert abból maradt egy kevés :D) , ééés nagyon elégedett vagyok vele, mert a modell alapján dolgoztam és eléggé bonyolultnak tűnt elsőre a forma ^^'

plans1.jpg

Szarvpróba -  itt azt ellenőriztem, jó-e a méret és a forma :)

A jövő hét folyamán érkeznek az első képek, ugyanis nekiállok majd a páncélnak végre ^_^

yrel_by_jessicalicari-d89zu25.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyfacosplay.blog.hu/api/trackback/id/tr908380346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai
süti beállítások módosítása