avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai

2015. szeptember 13. 01:15 - Nyfa

Egy kis (részben) Review ~ Rachel Alucard (EZCosplay)

Szép jó estét mindenkinek ! :3

Kicsit zsúfoltan telnek a napjaim, úgyhogy általában csak este van 1-2 szabad percem írni, de most igyekszem bepótolni az elmúlt pár napos "elmaradást". 
Úgy gondoltam, ebben a bejegyzésben elhozok nektek egy kis ismertetőt egy nagy cosplayes cég egyik munkájáról.

Sokan szeretnénk cosplayezni, de vannak olyanok, akik nem tudják elkészíteni a maguknak a jelmezt : kicsi a hely, nincsen varrógépük, vagy úgy érzik, nem állnak jó barátságban a tűvel, esetleg az idejükbe sem férne bele az esténkénti varrogatás, így úgy döntenek, inkább megrendelik jelmezüket, vagy a jelmez egy adott elemét a netről. Persze, sok vita folyik erről különböző fórumokon, hogy az ilyen emberek mennyire tekinthetők cosplayereknek, de személyes véleményem az, hogy érezzük már jól magunkat a rendezvényen, és ne piszkáljuk egymást emiatt, hogy valaki éppen mások által készített jelmezben mászkál ( persze, a versenyzés, az már egy másik téma!). 
Én azért inkább magam szeretem elkészíteni a jelmezeimet, de a Nyári Conon mégis úgy alakult, hogy nem saját cosplayben láthattatok. 
Úgy gondoltam, sokan állnak válaszút előtt, hogy honnan rendeljenek : ilyenkor lehetőség lehet például az Ebay, vagy az Aliexpress, vagy az esetenként borsosabb árú cosplayes oldalak, mint az EZcosplay, vagy Cosplay Sky. Remélem, segítségetekre lehet egy kis véleményezés egy-egy ilyen cégről ( utóbbi kettővel a versenyes posztban már olvashattátok, hogy kapcsolatba kerültem valamilyen módon), így van szerencsém bemutatni tőlük 1-1 terméket, ami esetleg útmutatóul szolgálhat Nektek egy-egy helyzetben. Akkor lássuk az elsőt ! :)


EZCosplay - Rachel Alucard ~


Hogyan jutottam hozzá a jelmezhez?


Mint azt egy előbbi posztomban említettem, az EZCosplay egyik versenyén második helyezést értem el, így a díjam egy 100 dolláros kupon volt. Sokáig nézelődtem az oldalon, amikor megpillantottam egy jelmezt, amibe elsőre beleszerettem. Az eredeti ára 258 $ ( kb. 72 ezer forint) , kicsit elkerekedett a szemem, mondom na igen, ez már egy komolyabb árkategória. Van egy "olcsóbb" Rachel is, habár ott más anyagból van a ruha, és azt hiszem nem küldenek hozzá ennyi kiegészítőt. Volt akkora szerencsém, hogy abban a pillanatban, amikor rendelhettem, mérethiányosan volt 1 db S-es jelmez 65 $ ért, és a paróka hozzá (szintén akciósan) 25 $ volt. Pont belefértem a rendelési keretbe, de mivel a 35$-os postaköltségből nem lehetett belecsúsztatni a kuponba semennyit, így rendeltem mellé egy One Piece-s nyakláncot a barátomnak :D

racheeel.jpg

Így nézett ki a stock fotó :)

 

Összesen így 35 $-t kellett fizetnem a postaköltségre ( kb. 10 ezer forint), majd később a futárszolgálatnak még fizetnem kellett vám+áfa kombót ( ha jól emlékszem, inkább áfáról volt szó, ez megközelítőleg 8500 forint volt.)
Itt felhívnám mindenki figyelmét arra, hogy ha ilyen oldalakról rendel, lehet, hogy free shipping van megjelölve, vagy esetleg már fizettél a postaköltségre : ha DHL-lel, vagy egyéb gyorspostával szállítanak ezek az oldalak ( általában erről van szó, ha kéred, ha nem), akkor nagy valószínűséggel ezek a csomagok esélyesebben megállnak a vámon, mintha pl. China Air Posttal küldik. Ott sem kizárt persze, de itt azért még számolnod kell bizonyos költséggel, amit az áru értékének meghatározása után szabnak ki.  Egyébként nagyon gyorsan ideért a csomagom, szóval, ha con előtt 3 héttel döbbensz rá arra, hogy neked kellene valami, akkor az EZCosplay teamet ajánlom, mert nagyon vásárlócentrikusak ( nem úgy, mint a másik cég, de erről külön mesélek majd), és biztosan meg fog érkezni a csomagod.

Mi mindent kaptam?

A csomag egy EZCosplay-es kis tornazsákban érkezett, nagyon ízlésesen becsomagolva. 
A ruha tartalma :
- Egy szoknya alsószoknyával
- Egy felsőrész
- Egy "mellény"
- Lábszárvédők
- Hajbavalók
- Masnik :)
+ A rendelt paróka, és nyaklánc is a csomagban volt.

A ruháról :

Eleinte kicsit jóval többet szitkozódtam a kelleténél, mert a hőségben ennyi réteg öltözééék... na, de aztán végül képzeljétek, nem volt melegem a conon. A ruha nagyon szépen meg van varrva, egyszerűen hibátlan. A színek, anyagválasztás stimmelnek, teljesen el van találva a karakter. A legérdekesebb az volt, hogy tényleg nem volt melegem a nagy nyári forróságban, mert viszonylag jól meg van oldva a  szellőzés is. 
Itt van azért egy gyors kép Rachelről, mert nem hiszem, hogy mindenki látja a szemei előtt :

rachel_alucard_story_mode_artwork_normal.png

Rachel Alucard - BlazBlue


A paróka is csodaszép, igazán dús, nem hullott, de még soha nem volt dolgom ekkora parókával, úgyhogy féltem, hogy összegubancolódik majd...szerencsére szép állapotú volt a conon, pedig előtte legalább 3x felpróbáltam :3

Na, de gondoltam gyorsan megcsinálom az első fotót, bele is ugrottam egyből :

11391280_377848405745382_7418201950791381625_n.jpgAz első próba :)


 Itt még közel sem voltam kész, mert tudjátok, mindig emlegetem az ördögöt, meg a részleteket,  hogy is van az a mondás...? :3 
Mivel eredetileg fekete a hajam, így nem kis kontraszt volt a paróka, meg a szemöldököm között. Úgyhogy, életemben először megkértem a kozmetikusomat, hogy legyen kedves szőkítsen ki amennyire lehet, mert még Daenerysnek is extrém lett volna a kiindulási pont... :D De Dia megoldotta, és szuper lett :3 Pár napig azért erőteljesen szemöldökcerkáztam, hogy az utcán legalább egy kis sötétebb-barna árnyalatom legyen. :D
A következő lépés a paróka formázása volt, melyet Paszulynak köszönhetek, aki a Con előtti napon vágta le a frufrumat szépre ~ *_* Köszönöm szépen Paszuuuuly :3 <3

11707478_1148131191879040_3038560201310925291_n.jpgA paróka még vágás előtt. :)

Sajnos egy Nago-t a vizsgaidőszak vége miatt már nem sikerült készítenem, viszont Gii-vel megpróbálkoztam. :D

Elöljáróban itt egy kép róla, egy következő posztomban, ha lesz rá igény, akkor kifejtem részletesebben hogyan is készült a kis cukiság. :3
Mint már említettem régebben, nem a varrt cosplayekről fogtok felsimerni a későbbiekben sem, és ennek nyomait hordozza magán szegény pára is... :D Maradjunk annyiban, hogy az első dolog, amit az általános-alsótagozatos technika órák óta kézzel varrtam, és meg is látszik rajta, de a lényeg, hogy sikerült. :)
(Nem tudom emlékeztek-e arra a nagy-nagy pesti viharra, a koliszobában ültem épp, és akkor született meg. ^^')
11707656_386136418249914_2620989906765955067_n.jpgÍgy készült : Gii




Itt már nem volt más hátra, mint előre, mindenem megvolt a Conra. (:

Plusz kiegészítőm volt még a Super Pinky Bright Red lencséje.


És az összhatás :





Vélemény :

Így a végén tehát annyit, hogy nagyon tudom ajánlani mindenkinek az EZCosplayt. Segítőkészek, gyorsan postáznak, és tökéletes minőségű a küldött termék, nagy a választék. ^^

Köszönöm, hogy velem voltatok ma is ^^

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyfacosplay.blog.hu/api/trackback/id/tr477783388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai
süti beállítások módosítása