avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai

2015. szeptember 13. 11:09 - Nyfa

Szárnypróbálgatások I. : Így készült Gii

avagy nem tökéletes, de az enyém.

Sziasztok ^^


Mai rövidke bejegyzésemben elmesélem Nektek, hogyan készítettem el Gii-t a Rachel Alucard cosplayemhez a nyáron. Az alábbi "minta" esetlegesen jól jöhet akkor is, ha egyéb nagyméretű plüsst szeretnétek varrni. 
Mivel ez volt az első kézzel készült darabom, így közel sem tökéletes, de ha már egy kicsit is ügyesebbek vagytok, mint én, akkor a koncepciót követve bármilyen cukiságot el fogtok tudni készíteni. :3

11707656_386136418249914_2620989906765955067_n.jpg

A lépések :

1. Zacskók és tömőanyag


Először is vettem két zacskót, az egyik nagyobb volt ( a testnek), a másik pedig kisebb ( a fejnek). Megtömtem őket a tömőanyaggal ( szivacsdarabkák) . Fontos, hogy erre még kell 1 réteg zacskó ( lehet megint kisebb-nagyobb, vagy 1 nagy, mert a szabásminta amikor készül a legfölső réteget le fogjuk vágni, és nem lesz káosz a szobában, ha tesztek az egészre +1 réteget. :)

2. & 3. Ragasztószalag és rajz


Második lépésben az egészet körbetekertem havannabarna ragasztószalaggal ( ez a megnevezése, nem volt semmi különösebb oka, hogy ilyet választottam - ez volt otthon :3 ) . Amikor már jópár rétegem megvolt, felrajzoltam az arcot, és behúztam a középvonalakat, hogy tudjam mi alapján kell létrehozni a szabásmintát.

4. Szabásminta


A vonalak mentén elvágtam a ragasztószalagot, és a fölső réteg zacskót. Így 4 különálló kis darabkám lett.

5. Varrás


Felrajzoltam az anyagra ( thermo, vagy plüss, vagy amilyet jónak látsz:) ) a mintát, kivágtam, majd összevarrtam. Így utólag már kicsit több tömőanyagot tennék bele, mert elég kis vézna lett szegényke. :3 A fülekbe és a szárnyakba dekorgumit tettem, ettől van tartásuk. :)

6. Díszítés

És itt már bármi jöhet : dekorgumi, festés, egyéb kis részletek, amit szeretnél. Utólagosan még került egy-egy kis denevérfogacska is a plüssre, amit műkörömből vágtam ki, ez a képen nem szerepel. ^^

Sajnos a conon elhagytam Gii egyik lábát ( RIP Lábikó T_T) , a fotón is ezért furi szegényke, de már sikeresen visszaoperáltam :3

purr.jpg

Nyilván nem a legszebb, de annál nagyobb szeretettel készült a picike. :) azóta kényelmes párnaként funkcionál a koliban, és várja már nagyon az Őszi Cont, hogy újra emberek között lehessen, új lábikóval, fogakkal, és normális köldökkel :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyfacosplay.blog.hu/api/trackback/id/tr957783426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai
süti beállítások módosítása