avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai

2016. január 27. 14:29 - Nyfa

Új év, új tervek...

avagy 2016 első bejegyzése.

Sziasztok ! :3

Üdv újra itt, hosszas kihagyás után. A vizsgaidőszak rémeit elkergetve végre képes vagyok újra a kedvenc hobbimra koncentrálni, és újra szocializálódni, yaaay *-*

Nem tudom ismerős-e az az érzés, amikor egy durvább időszak után az ember ölébe szakad egy tonna idő, és végre mindent megvalósíthatna, amit hetekig tervezett, de a feladatok/vizsgák/meló miatt nem tudott megvalósítani, és most, hogy vége minden kínnak és szenvedésnek meg inkább átalszom az egész napot, hogy regenerálódjak, és semmi produktív cselekedetbe nem kezdek. :D
Pedig tervem és ötletem lenne is, és ami a legdurvább, hogy időm is - nagyjából két hétig nem kezdődik még a suli, de mégsem tudok cosplayt gyártani, mert a karácsony kicsit meglőtt anyagilag, és az első ösztöndíjam csak február közepén jön meg -o-

Sokat gondolkodtam azon, hogy végülis mibe kezdjek ebben az évben, a tavaszi conra tuti Antmant viszem mindkét napra, mert a tavaszi cosplayemmel  csak a PlayIT-re leszek kész, de még az is eléggé képlékeny, mert sok-sok mindent kell hozzá megcsinálni és nem tudom mennyire leszek időmilliomos az egyéb teendőim mellett. :D

Gyakorlatilag alig egy hónap alatt felrúgtam az idei terveimet, de tudjátok milyen érzés, amikor az ember meglát valamit, beleszeret, és az felülír minden mást. Hát én is így jártam ezzel a karakterrel, és nem csak az én nagy cosplaycrushom ( csaj, de akkor is.) lett, de a páromnak amúgy is az egyik ilyen kis játékos kedvence, szóval I MUST DO IT.

Tegnap el is kezdtem a maradék worblámból meg egy régi pizzásdobozból ( koliban akad ilyesmi bőven :D) a nagy munkálatokat, de nem sokáig jutottam, mert a karácsonyra kapott vadiúj svájcibicskám kicsit becsusszant a jobb mutatóujjamba, ami külön nagy szomorúság, mert pár napja előfizettem a wowra, és hogy fogok így játszani? *gyakorlatilag kettévágta hosszában az ujját* T___T ( az élet nagy gondjai, hiányoltam eddig ezeket a problémákat a két szigorlat mellett, de komolyan...:D)

 

20160126935.jpg( Ő az első félkész darab, valamint a cicás bögre, amit Annától kaptam :3 :D)

Na igen, szóval nem sokáig jutottam, meg anyaghiány miatt csak február közepétől tudok majd nektek progresseket mutatni, de szerintem mihelyst meglátjátok az első képeket, tuti rá fogtok jönni hogy ki leszek, mert annyira jellegzetes a karakter... :D
Sok munka lesz vele szerintem, és megint gátolva leszek a mozgásban, és a látásban is eléggé, habár nem tudom hogy a jobb bokaszalagom állapota miatt mennyire lesz bevállalható hogy az eredeti verziót valósítsam meg.


Mihelyst beszerzem az alapanyagokat, megállíthatatlanul fogok robogni a célom, na meg az újabb sérülések (:D) felé. Most tényleg mindent nagyooon el akarok tervezni, és tanulva a DW incidensből olyan karaktert választok aki kiesik a "nagyok" látószögéből, mert nem tudnék elviselni még egy őszi agybajt, főleg, hogy most aztán tényleg nagyon sokat fogok melózni ezen, mert a barátomnak fontos karakter, és nagyon szeretném tökéletesre csinálni. T_T

Összességében azt mondom, közepesen nehéz a projekt, szép, letisztult formák vannak ami annyira nem megerőltető, de ismertek, hogy mindig mindent túlbonyolítok. Nem tudom még mi lesz belőle, a fegyverhez még elméletileg sincs közöm, ötletem nincs hogy hogyan fogom megvalósítani, pedig Gizi után azt hittem mindent meg lehet oldani lazán, de ez keményebb dió lesz még a hölgynél is. Meglátjuk. 

Hamarosan jelentkezem újra ~

Legyetek jók *-*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyfacosplay.blog.hu/api/trackback/id/tr568321868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai
süti beállítások módosítása