avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai

2015. november 24. 22:33 - Nyfa

Deathwing és Gizi kalandjai a koliban...

avagy a PlayIT előtti utolsó napok

Sziasztok :3

Gondoltam kicsit írok ide is, mert éppen van pár szabad percem. ^^'

Egy nagyon brutálisan cosplayes hétvégét zártunk Robinnal, szombaton lementünk Fehérvárra, és kapásból 2x10 órát töltöttünk lent a műhelyben festéssel, plusz még ma is néhány órát... összesen 25 óra festést tudunk magunk mögött, de még mindig 1-2 részletet le kell kennem ma éjszaka. :D

Apáék rengeteget támogattak lelkileg,  plusz apa készített majdnem mindennek egy alapozó festést, és nagyon hálás voltam, hogy így előkészítette a dolgokat, plusz a kardomat is lemasézta a héten. <3

Igazából, ott álltunk egy rakat festetlen cucc előtt, aminek valahogy egy kis lelket kellett adni. Nekem ez a kedvenc részem, tudjátok mennyire imádok pepecselni, meg ezekkel a kis apró cuccokkal elszöszmötölni órákon keresztül, hát most itt volt a lehetőség. Louvre-os és Pentartos festékekkel dolgoztam leginkább ( Pentart az ezüst volt, mert az a kedvencem :P , a Louvre-ból pedig a láva-színek keverése történt - 4 színből - kétféle sárga, egy narancs, meg egy piros .)

Ami azt illeti, itt már totál eltértem a koncepciótól, pl. a méhkas-mintázat is valahogy ott pattant ki a fejemből, és aztán tudjátok, hogy van ez...Csak jöttek-jöttek az ötletek, és én csak festettem,kevertem a színeket, és... valami elkészült.

Imádok festeni. Régebben jártam grafikára, akkor jött a festés iránti szeretetem - ha választanom kellene, akkor tuti festésből tartanék cosplayes workshopot. Nem vagyok profi, de... imádom csinálni, rengeteg ötletem van még a későbbiekre nézve. Nem a letisztultság jellemez, inkább ezeket a vadabb témákat szeretem, és itt a lávában ki tudtam élni a jó kis festegetős hajlamaimat :3

I. Gizi

20151121891.jpg

Gizi a kardom, ebben az állapotában volt még festés előtt. Szerintem fogok egy külön Gizi-blogposztot készíteni, csak mert teljesen szerelmes vagyok a kisasszonyba/hölgybe/asszonyságba, és muszáj megmutatnom folyamatában, mert még számomra is hihetetlen hogy egy darab fából meg hungarocellből meg mindenféle izéből és bigyóból mi lett a végére.

Amúgy azért lett Gizi, mert pár hónapja vigyáztam egy Gizi nevű tengerimalacra, akit nagyon megszerettem, és így maradt a név :D

Szóval, ez volt a festés előtti állapota, aztán egy kis glitch-hop zene mellett egy óra alatt lett belőle ez :

20151121900.jpg
Ennyit jelent egy nőnek a smink :D

A led az egy külön sztori itt, mert totál nem akartam az Adjutant után megint vezetékekkel rohangálni, és egy 100 ft-os kínai üzletben megtaláltam a Spokelight nevű 400 forintos csodát, ami egy nyomkodós kis bicajra akasztható lámpa...de kéken világított, úgyhogy a régi ledek felhasználásával Robin megalkotta nekem ezt a csodát, és a páncél többi részében is ilyen módszerrel lesz majd elektronika ( még ez nincs kész, nem kiabálom el :D).
Szóval Ő Gizi, és még azóta is festettem rajta mindenféléket ( majd látható lesz később).

II. És a többiek

Itt nagyon nem volt kedvem folyamatképeket készíteni ( mert tiszta föstéék volt a kezem.. :D) , a korábbi posztban látjátok, hogy mi-hogyan nézett ki festés előtt. ^^


20151122905.jpg 
Itt már készen volt a mellpáncél, és az állkapocs, a többin még dolgozgattam ezerrel. 
 20151122907.jpg
Ez már most nem ilyen - a pillanat, amikor rájöttem, hogy a feketén jobban mutatnak a minták, mint a szürkén - két órával a festegetés után következett be, és ezért... elkezdtem újra az elejétől, mert miért ne. :DD

20151123916.jpg
Végül a láb alsó részéről lekerültek a pikkelyek, mert nem éreztem a szinergiát. Mivel a pikkelyes palást csak a tavaszi szeánszra készül el ( :D) ezért most nem erőltettem a témát, leszedegettem a felragasztott darabokat, és egy másik szisztéma alapján festettem tovább.
Ha nem jön be a pszichológia, ilyen cipőket fogok gyártani szerintem kemény csajoknak. Jó nagy karmokkal :DD Előrendelést felveszek :3 ( csak viccelek ám ! :D)

20151122912.jpg
Első 10 óra utáni fotó....

20151123918.jpg...és a második nap után...
még mindig nem voltam kész. :DD

Ami külön örömforrás volt számomra, az a mai nap, amikor az éleket, és a hibákat festegettük le. A kilógó fehér-rózsaszín dolgokat, stb...na igen, ahhoz kellett ám csak a türelem :D

És máától elkezdődnek a próbák. Mert a padlón hiper-szuper minden, na de rajtam még nemnagyon maradnak meg a dolgok, ezen melózunk még most a következő napokban.

12246891_1229429947084091_3009160301129141968_n.jpg
Az első próbán a szarvak, karmok és mellpáncél stabilitását teszteltem.
A szarvakkal lehet headbangelni is ( Robin letesztelte :D) , worblával erősítettük egy hajpántra.
A karmok tépőzáras módszerrel maradnak fenn, a sarkantyú is ( az is van ám, csak a képen nem látszik :P )
A mellpáncél pedig gyarorlatilag egy D-gyűrűs-szaténszalagos fűző. Jó kényelmes darab egyébként, meg is lepődtem :D

Az alapruha egy fekete naci, egy szebb napokat, majd később ollót látott évnyitós-zárós szoknya még általánosból, a fölső pedig egy magasnyakú kombidressz. AMIBEN BENNE HAGYTÁK MA AZ ÜZLETBEN A BIZTONSÁGI CSIPOGÓ-IZÉT. Otthon nézem, mi ez?! Na, úgyhogy még ki kell belőle varázsolnom valahogy, mert vissza nem megyek Fehérvárra emiatt. :DD

A 2 és fél hónapja rendelt parókám még mindig nem jött meg, ez az igazi parafaktor a történetben. Nem nagyon szeretném a narancssárga-átmenetes megoldást választani -holott az volt az eredeti terv - majd még kiderül a héten.

Így állok most, holnap majd jelentkezem még, tanulok kicsit szigorlatra ma, aztán éjszaka még vár rám a festéés - immár a koliban :D ~

Kitartást mindenkinek,

Nyfa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyfacosplay.blog.hu/api/trackback/id/tr108106504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai
süti beállítások módosítása