avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai

2015. december 10. 16:23 - Nyfa

2016-os tervem ^_^

avagy már megint vizsgaidőszakban jön meg az ihlet...

Sziasztok ! :3

Régen írtam már, most picit el vagyok havazva a tanulnivalókkal, de már-már gondolkodok a 2016-os évemen cosplay szempontjából. :)
Nagyon sok tervem van a későbbiekre, sokat gondolkodtam-mérlegeltem, és végül arra a döntésre jutottam, hogy 1 projektem lesz, amit elkezdek februárban, a vizsgáim után, és egész évben készíteni fogom. Az őszi rendezvények lettek becélozva, ugyanis tavasszal a párom <3 jelmezére készülünk rá, plusz szakdolgozatleadás, így nem tervezem túl magam, viszont szépen azért elkészítgetem én is a művemet, mert lesz rajta mit csinálni. :D
Tavasszal azért találkozhattok végre Ant-Mannel is, ha minden igaz, úgyhogy azért tavasszal sem maradok jelmez nélkül. :3

És akkor a nagy tervről :

Szerintem eddig is láthattátok, hogy nem nagyon szeretem mutogatni magam, ezt a szokásomat most is megtartom, sőt, a tökélyre fejlesztem. Azért már az Adjutantnál magasra tettem a mércét magamnak, amit sikerült Deathwinggel megugranom, ugyanis ott már tényleg csak egy vékony csík látszódott az arcomból, itt viszont már annyi sem fog :(( :DD Na igen, nem vagyok a túlszexualizált cosplayek híve, más munkáját elismerem persze, engem nem zavar, ha egy cosplayes képen telemegy cicivel a szemem, csak egyszerűen én nem vagyok olyan magabiztos az alakommal és a (nemlétező:D) adottságaimmal kapcsolatban, hogy felvállaljak valami kis csinit. 
Viszont! A projekt mellett azért a 2016-os évem az edzésről is fog szólni, mert végre alig lesz órám ( utolsó félév előnyei :3 ) és lesz időm eljárni az edzőterembe, és ismét formába hozni magam, úgyhogy nem kizárt, hogy 2017 tavaszán már talán a karomat látni fogjátok :DDD
( szerintem egyébként ha lenne ilyen hideplay cosplay-es kategória, tuti én lennék a reklámarca..mármint, akkor sem lenne kint az arcom, de értitek :3 )
Megvan az előnye ezeknek a cosplayeknek amúgy, civilben 100%, hogy nem ismernek fel. Mondjuk, ez hátrány is lehet, de hát na, nekem ez a műfaj tetszik.

A jelmezről :
Szóval, a jelmeznek megvannak az előnyei, és a hátrányai is.

Az előnyök :
- Nem kell paróka, kontaktlencse, smink ( mondjuk ez hátrány, mert imádom Enikő sminkjeit :( <3 )
- Nem kell varrnom. Annyit. Tudjátok, hogy én inkább az építés híve vagyok. 
- Brutálmenő páncél. Sok-sok imádnivaló pepecs, aprólékos munka <3
- Király fegyver
- Szárnyak. Szárnyaaaaak. :3
- Nem annyira hype karakter.
- Végre tervezhetek :3


A hátrányok :
- Amik az előnyök, nagyjából. Ugyan az első tételeken sok pénzt spórolok, viszont a többin bőven visszaköszönnek T_T :D
- Kicsit félek a szárnyak alkotásától, de meglátjuk. Nem lesznek nagyok. De legyenek szépek.
- Nehéz design. Sok agyalás, tervezés kell ( mondjuk, azt szeretem is :3 ) 
- Nem fognak megismerni. Mármint, nem engem, az nem érdekel. A karaktert :(

Mindent összevetve, szerelmes vagyok. A páromba, meg a karakterdesignba is. És akkor jöjjön a kép 

tamzrjg.pngThanatos a SMITE-ból. :) Olyan csodaszééép <3 Nagyon várom már az alkotást. Már csak másfél hónap, és kezdhetem végre életem eddigi legnagyobb projektjét *____* <3

Remélem, tetszeni fog az eredmény :3 

És itt végre nem fogom elkapkodni. Lesz fél évem elkészíteni az egészet. Nagyon sok mindenben szeretnék fejlődni, szeretnék végre egy nagyon tartós jelmezt összerakni, ami nem esik szét 4-5 órán belül. Emiatt (is) lesz ez igazán nagy feladat, nameg azért egy hölgy-designra átdolgozni a páncélt.

Figyeljétek az oldalamat, mert terveztem egy karácsonyi giveawayt is a jövő hét végére ^_^
Köszönöm, hogy velem voltatoook <3
Nyfa

lil_thanatos_by_viciousstabbings-d7bpmwx.png



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyfacosplay.blog.hu/api/trackback/id/tr288142316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy egy kezdő cosplayes, koleszos veterán és pszichológushallgató mindennapjai
süti beállítások módosítása